vrijdag 28 februari 2014

Nog een Bimaa - Another Bimaa

Toen ik jullie de eerste Bimaa die ik maakte liet zien, vertelde ik al dat de tweede ook al klaar lag. Nou, hier is ie dan hoor. Deze maakte ik uit een tricot dat ik kocht bij Het Stoffenhoedje in Zaamslag. Het is een dunne stof die in alle kanten rekbaar is (4-way-stretch). Ik koos weer voor de sjaalkraag variant, omdat ik de col variant meer voor een meisje vind en de zoon ook al genoeg capuchon sweaters heeft. Ook deze kostte mij weer zo'n 1,5 รก 2 uur naaiwerk.

When I showed you the first Bimaa I made, I told you I already had made a second one. Well, here it is! This one I made from a knit I bought at a local fabric store. It's a thin 4-way-stretch. I did choose the shawl collar again, as I think the cowl neck is more a grily variant and the son does have enough hoodies already. This one also took me about 1,5 to 2 hours sewing.

Hij staat de zoon geweldig. Ik heb de lijnen van het voor en achterpand in elkaar door laten lopen. Ik ben erg blij dat dit is gelukt! :) En als de zoon dan in zijn groen-grijs gestreepte trui aan een grijze bar zit, met een groene muur op de achtergrond, dan heb je meteen de ideale opstelling voor een foto...

Again this Bimaa looks great on the son. I matched the lines on the front and the back. I'm very glad it worked out! :) And then the son is sitting at a gray bar, with a green wall in de background, in his gray-green-striped shirt: The ideal setting for taking a picture...

2 opmerkingen:

  1. Very nice! I have yet to make the shawl collar. Your stripe matching is amazing and I love the colour of your wall too!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you, Sherri :). The wall isn't actually a wall in our home, we were visiting the community center when I took that picture ;).

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...