woensdag 18 maart 2015

Daar wordt ik nou blij van - This is what makes me happy

Z wordt bijna 6. Voor haar verjaardag wil ik een jurkje voor haar maken. In de zoektocht naar een geschikt stofje, koos ze deze uit. Snuffelend in de shop van SewNatural werd ik een beetje hebberig.  Want ook dit stofje vond ik erg leuk. Aangezien het lastig is leuke kindertricot te vinden, laat staan iets leuks voor jongens, besloot ik hier ook wat van aan te schaffen. Dit combineerde ik dan meteen met een stukje van deze tricot. Ik heb al wat in m'n hoofd om te maken voor S. Moet ik alleen wel nog zelf t patroontje tekenen... Ik bestelde ook maar meteen wat bijpassend garen. Vrijdag plaatste ik de bestelling. De verwachte levertijd was 2 werkdagen, dus ik verwachtte mijn bestelling pas begin deze week. Tot mijn grote verrassing kwam hij zaterdag al binnen. En hoe. De postbode stond daar met een tasje in zijn handen. Zag er heel schattig uit :). In dat tasje zat mijn bestelling.

Z is turning 6 soon. I want to sew her a dress for her birthday. When searching for a suitable fabric, Z choosed this one. Sniffing trough the shop of SewNatural, I got a bit greedy. Becouse this fabric also was very nice. It's hard to find nice knits for kids, especialy for boys. So I decided to buy that one also. I combined it with this knit. I already have something in mind to make for S. I only have to draw a pattern for it... I placed my order on Friday and didn't expect it before Monday or Thuesday. But on Saturday the mailman surprised me with my order. There he stood with a little bag in his hands. It looked so cute :). The order was in the bag.  



En toen ik de bestelling uitpakte werd ik helemaal blij. De stofjes voldeden aan mijn verwachtingen (altijd spannend bij een online bestelling) en in een envelopje bij de bestelling zat (onder andere) een persoonlijk kaartje. Ik was al blij dat de bestelling er eerder was dan ik verwachtte en dat de stofjes aan mijn verwachting voldeden. Dat kaartje erbij was de kers op de taart! :)

Unpacking my order I became more happy. The fabrics did meet my expectations (always exciting with a online order) and in the envelope that came with the order there was a personal card (amongst other things). (On the card Marieke wrote: Hi Mirjam, Thank you very much & make something beautiful with it! Greetings Marieke). I already was happy the order arrived earlier than I expected and the fabrics did meed my expectations, this card was the icing on the cake! :)


* Ik heb geen verzoek gehad om over mijn bestelling te schrijven. Voor mijn bestelling heb ik gewoon betaald. Ik was gewoon zo blij met deze bestelling dat ik dit met jullie wilde delen *

* I didn't get a request to write about my order. And I have payed for my order. I just was so happy about this order I wanted to share this with you *

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirjam,
    Dank je voor je lieve bericht! Superleuk, en ik ben benieuwd naar je creaties :-)
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij bedankt voor de mooie stofjes en de leuke manier waarop je de bestelling hebt verpakt! Alleen daarvan wordt je al helemaal enthousiast en krijg je zin om er iets moois van te maken ;)

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...