vrijdag 31 oktober 2014

Scheepjes CAL 2014 - week 3

Deze week haakte ik mijn laatste vierkantje voor week 3 van de Scheepjes CAL. Ik besloot hierna even te pauzeren van de CAL en week 4 voor nu over te slaan. Vandaag ga ik weer verder bij week 5.

This week I finished my last square of week 3 of the Scheepjes CAL. I've decided to take a break and skip week 4 for now. Today I'll start with week 5.


Het patroon van week 3 was niet heel moeilijk. Ik besloot al snel met kleuren te combineren. De mooiste combinatie vind ik de vierkantjes met de oranje rand. De bolletjes oranje en groen leken goed te combineren, maar in het vierkantje vind ik het oranje beter combineren met het licht groen dan met het donker groen. Toen de dochter de variant met de oranje rand zag, zei ze: 'Wow mama, deze vind ik echt cool!'  :)

The pattern for week 3 wasn't very hard. I soon decided to combine colors. I like the combination with the orange border most. The balls with orange and green seemed to combine well, but crocheted together, I think the orange combines best with the light green. When the daughter saw a square with the orange border she said: 'Wow mommy, this one is 'cool'! :)



Gebruikt garen: Scheepjeswol Cotton 8 kleur 713 (donker groen), kleur 669 (licht groen) en kleur 716 (oranje)

Used yarn: Scheepjeswol Cotton 8 color 713 (dark green), color 669 (light green) en color 716 (orange)

CAL-small-button

Mijn resultaten van voorgaande weken:
Results of previous weeks:
Scheepjes CAL 2014 - week 1 
Scheepjes CAL 2014 - week 2

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...