zaterdag 1 juni 2013

Nieuwe aanwinst & nieuw logo

Het is niet eenvoudig om hier in de regio leuke stoffen te vinden voor een leuke (tryal and error - proof) prijs. Donderdag heb ik in mijn middagpauze de markt in Middelburg bezocht. Daar staan stoffenkramen. In een kraam heb ik drie lappen stof van 150 x ongeveer 150-200 cm voor maar 6 Euro per stuk gescoord... Dat leek me een aardige tryal-and-error-proof prijs.

Voor de blauwe ruit en de effen blauwe stof heb ik al een doel. Een blouse voor de zoon. Maar eerst toch maar even oefenen met een lap stof die ik nog heb liggen (daar ben ik nu dus me bezig)... Voor het andere stofje heb ik nog geen project in mijn hoofd. Dochterlief vond het ook een erg leuk stofje. Misschien iets voor de mama en iets voor de dochter...? Wie weet...

En dan nog iets... Zie je dat mooie logo boven aan de site? Ik ben er heel blij mee. Heeft mijn creatieve zusje voor mij gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...