donderdag 6 juni 2013

Even proberen

Ik wil graag een leuke blouse maken voor de zoon. De stof heb ik al. Nu nog een patroontje. Ik heb er een gevonden op de droomfabriek. Omdat ik nog wat wil uitproberen met paspel, wilde ik eerst proberen hoe dat werkt, zo'n blouseje naaien. Dus eerst een oefenlapje gepakt en eens geoefend. Met dit als resultaat:






Op zich ben ik er wel tevreden mee, maar er zijn toch dingen die ik anders wil in het blouseje dat ik wil maken. En ons beertje is wat breed. Hij past de blouse. In de lengte prima. Maar in de breedte past ie echt net. Eigenlijk net iets te strak naar mijn zin. Aangezien hij groeit als kool... hmm.. En zijn maat is ook net de grootste maat van het patroon. Wat te doen...?

Maar even begonnen aan een ander projectje om dit idee wat te laten bezinken. Ondertussen de nieuwe Knippie doorgebladerd. Daar stonden ook blousejes in en eentje die me wel bevalt en ook in de maten die ik nodig zou hebben. Toch de Knippie maar gekocht. Het zal toch wel een blouseje uit de Knippie worden, maar dan toch met mijn eigen draai er aan... Spannend hè? ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! - Thank you for leaving a reply!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...